“Sosyal Medya, Marka, Algoritma ve Yapay Zeka Uygulamaları” Anlatıldı

TEKNOLOJİ
 

“Sosyal Medya, Marka, Algoritma ve Yapay Zeka Uygulamaları” Anlatıldı

Afyon Kocatepe Üniversitesi (AKÜ) İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi (İİBF), Uluslararası Ticaret ve Finansman Bölümü tarafından “Mezun Buluşması” kapsamında “Sosyal Medya, Marka, Algoritma ve Yapay Zeka Uygulamaları” başlıklı bir konferans gerçekleştirildi.
Afyon Kocatepe Üniversitesi (AKÜ) İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi (İİBF), Uluslararası Ticaret ve Finansman Bölümü tarafından “Mezun Buluşması” kapsamında “Sosyal Medya, Marka, Algoritma ve Yapay Zeka Uygulamaları” başlıklı bir konferans gerçekleştirildi. Konferansa, fakülte mezunlarından Bilim Uzmanı Gizem Gamze Satıcı konuşmacı olarak katıldı. Etkinliğe İİBF Dekanı Prof. Dr. Gökhan Demirtaş’ın yanı sıra akademik personel ve öğrenciler katılım gösterdi. “Markanın bir hikâyesi varsa insanlarda karşılık buluyor” Konuşmasında sosyal medyaya olan ilgisinin üniversite yıllarında başladığını belirten Satıcı, öğrencilere gelecek planlarını oluşturmaları konusunda tavsiyelerde bulundu. Akademik ve profesyonel deneyimlerinden örnekler paylaşan Satıcı, sosyal medya çalışmalarında algoritmaların etkisine ve yapay zeka uygulamalarının bu süreçteki rolüne dikkat çekti. Satıcı, “Sosyal medya her geçen gün daha da derinleşen ve çok yönlü bir alan haline geliyor. Tez konum sosyal medya ve marka üzerineydi. Süreç içerisinde algoritmalarla çalışma deneyimim oldu ve bu beni yapay zeka ile tanıştırdı. Bu alandaki bilgilerimi geliştirerek farklı kapılar araladım” dedi. Firmalara sosyal medya danışmanlığı hizmeti verdiğini de aktaran Satıcı, bir markanın hikâyesinin olmasının önemine dikkat çekti. Satıcı, “Marka, bir hikâye taşıyorsa insanlarda karşılık buluyor. Herkes bir ürün ya da hizmet üretebilir, ancak bunun bir anlam ifade etmesi için hikâyesi olmalı. Bu noktada sosyal medya, markanın hikâyesini yansıtmak açısından kritik bir araç” diye konuştu. Konferans, soru-cevap bölümünün ardından sona erdi.
Afyon Kocatepe Üniversitesi (AKÜ) İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi (İİBF), Uluslararası Ticaret ve Finansman Bölümü tarafından “Mezun Buluşması” kapsamında “Sosyal Medya, Marka, Algoritma ve Yapay Zeka Uygulamaları” başlıklı bir konferans gerçekleştirildi.

Afyon Kocatepe Üniversitesi (AKÜ) İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi (İİBF), Uluslararası Ticaret ve Finansman Bölümü tarafından “Mezun Buluşması” kapsamında “Sosyal Medya, Marka, Algoritma ve Yapay Zeka Uygulamaları” başlıklı bir konferans gerçekleştirildi.

Konferansa, fakülte mezunlarından Bilim Uzmanı Gizem Gamze Satıcı konuşmacı olarak katıldı. Etkinliğe İİBF Dekanı Prof. Dr. Gökhan Demirtaş’ın yanı sıra akademik personel ve öğrenciler katılım gösterdi.

“Markanın bir hikâyesi varsa insanlarda karşılık buluyor”

Konuşmasında sosyal medyaya olan ilgisinin üniversite yıllarında başladığını belirten Satıcı, öğrencilere gelecek planlarını oluşturmaları konusunda tavsiyelerde bulundu. Akademik ve profesyonel deneyimlerinden örnekler paylaşan Satıcı, sosyal medya çalışmalarında algoritmaların etkisine ve yapay zeka uygulamalarının bu süreçteki rolüne dikkat çekti. Satıcı, “Sosyal medya her geçen gün daha da derinleşen ve çok yönlü bir alan haline geliyor. Tez konum sosyal medya ve marka üzerineydi. Süreç içerisinde algoritmalarla çalışma deneyimim oldu ve bu beni yapay zeka ile tanıştırdı. Bu alandaki bilgilerimi geliştirerek farklı kapılar araladım” dedi. Firmalara sosyal medya danışmanlığı hizmeti verdiğini de aktaran Satıcı, bir markanın hikâyesinin olmasının önemine dikkat çekti. Satıcı, “Marka, bir hikâye taşıyorsa insanlarda karşılık buluyor. Herkes bir ürün ya da hizmet üretebilir, ancak bunun bir anlam ifade etmesi için hikâyesi olmalı. Bu noktada sosyal medya, markanın hikâyesini yansıtmak açısından kritik bir araç” diye konuştu.

Konferans, soru-cevap bölümünün ardından sona erdi.

Afyon HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve afyonunsesi.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.